Întrebări frecvente Q&A
Pentru ce fel de situații medicale pot apela la eTELEDOC?
Poți apela la eTELEDOC pentru situații medicale urgente sau non-urgente, care nu necesită intervenția fizică a unui doctor. În cazul unei situații medicale apărute subit, care necesită intervenția fizică a unui specialist, medicul eTELEDOC poate apela serviciul 112 pentru tine.
Ce opțiuni am pentru a contacta un medic?
Poți contacta un medic prin apel telefonic, video sau pe email, folosind orice dispozitiv electronic – telefon, tabletă sau laptop – cu acces la internet.
Ce specialități au medicii eTELEDOC?
Medicii eTELEDOC care interacționează cu tine atunci când ai o urgență medicală, sunt specializați în medicină de urgență sau medicină de familie cu competență în urgențe prespitalicești. În ambulatoriul de specialitate virtual se oferă consultații de telemedicină, pe bază de programări, în următoarele specialități: Pediatrie, Pneumologie, Neurologie, Medicină Internă, Diabet și boli metabolice, Nutriție, Dermatologie, Psihologie, Recuperare Medicală, Chirurgie Plastică.
De ce aș apela la eTELEDOC și nu la serviciul de ambulanță?
Ori de câte ori ai o urgență medicală trebuie să suni la 112. Cu eTELEDOC, poți intra instant în contact cu un medic, oricând și de oriunde. Nu este nevoie să aștepți la rând sau să te gândești dacă un medic este disponibil în zona în care te afli. Totuși, dacă este necesară intervenția unei ambulanțe, medicul eTELEDOC poate să apelează pentru tine la 112.
Pot fi decontate serviciile medicale eTELEDOC de către Serviciul de Stat de Asigurări de Sănătate?
Deocamdată, eTELEDOC are contract cu CNAS doar pentru serviciile de Medicină de Familie și Medicină Internă.
Pot împărți un pachet de servicii cu oricine, sau este necesar să fie un membru al familiei?
Cu oricare din pachetele de servicii ‘Sunt Flexibil’, ‘Sunt Precaut’, ‘Sunt în Siguranță’ sau ‘Zero Riscuri’ poți împărți beneficiile pachetului de servicii cu până la 9 persoane la alegere. Pot fi membri ai familiei, prieteni sau colegi de la birou.
Poate eTELEDOC să trimită raportul medical către medicul de familie?
eTELEDOC nu are contact direct cu medicul tău de familie. Găsești însă toate documentele medicale în contul tău, așa că i le poți arăta chiar tu, medicului tău.
Se pot elibera rețete sau dovezi pentru concedii medicale?
Da, se pot elibera rețete. Adeverințele pentru concedii medicale se eliberează ulterior, de către medicul de familie, pe baza scrisorii medicale eliberate de doctorul eTELEDOC.
Cine sunt medicii care mă consultă?
Echipa medicală eTELEDOC este formată din medici specialiști, acreditați de Colegiul Medicilor din România. Vrei să afli mai multe despre medicii noștri? Poți găsi aici detalii despre întreaga echipă.
Cum se desfășoară o consultație?
Odată ce apelezi butonul URGENȚĂ și apoi SUNĂ MEDICUL, vei intra instant în legătură cu un medic. Acesta va evalua starea ta și îți va recomanda un tratament. Dacă vrei să vezi cum poți accesa o consultație, urmărește video-ul demonstrativ aici.
Pot să îmi aleg medicul care mă consultă?
În cazul în care accesezi camera de gardă, vei fi preluat de medicul disponibil în acela moment, asta pentru a ne asigura că primești ajutor cât de repede posibil. În cazul în care dorește o programare la un medic dintr-o anumită specialitate, va trebui să consulți orarul medicilor specialiști, și să optezi pentru cel pe care îl dorești.
Pot primi un raport medical după o consultație online?
Da. Ai acces la înregistrarea consultației oricând, la cerere.
Care este durata unei consultații?
Durata consultației depinde de nevoile tale și va fi stabilită de către medic. În cazul în care consultația durează mai mult de 15 minute, timpul în plus se va înregistra ca o a doua consultație. Termenii și condițiile de utilizare ale platformei eTELEDOC le găsești aici.
Pot împărți un pachet de servicii cu oricine, sau este necesar să fie un membru al familiei?
Cu toate pachetele de servicii poți împărți pachetul de servicii cu până la 9 persoane la alegere. Pot fi membri ai familiei, prieteni sau colegii de la birou.
Poate eTELEDOC să trimită raportul medical către medicul de familie?
eTELEDOC nu are contact direct cu medicii de familie. Găsești însă toate documentele medicale în contul tău, așa că i lei poți arată chiar tu medicului tău.
Se pot elibera rețete sau dovezi pentru concedii medicale?
Da, se pot elibera rețete. Adeverințele sau concediile medicale se eliberează ulterior de către medicul de familie pe baza scrisorii medicale eliberate de doctorul eTELEDOC.
Cine sunt medicii care mă consultă?
Echipa medicală eTELEDOC este formată din medici specialiști, acreditați de Colegiul Medicilor din România. Vrei să afli mai multe despre medicii noștri? Poți găsi aici întreaga echipă.
Cum se desfășoară o consultație?
Odată ce apelezi butonul NON URGENȚĂ și apoi VREAU O CONSULTAȚIE, și vei selecta o consultație la un medic specialist, vei primi pe email înștiințarea că programarea ta va avea loc în ziua și la ora stabilită. Dacă selectezi butonul URGENȚĂ și apoi SUNĂ MEDICUL, vei intra instant în legătură cu un medic de la camera de gardă virtuală. Acesta va evalua starea ta de sănătate și îți va recomanda un tratament.
Dacă vrei să vezi cum arată o consultație, urmărește video-ul demonstrativ aici.
Pot să îmi aleg medicul care mă consultă în camera de garda virtuală?
Pentru a ne asigura că primești ajutor cât de repede posibil, vei fi redirecționat către medicul care este disponibil la momentul apelului.
Pot primi un raport medical după o consultație online?
Da. Ai acces la înregistrarea consultației oricând, la cerere.
Care este durata unei consultații?
Durata consultației depinde de nevoile tale și va fi stabilită de către medic. În cazul în care consultația durează mai mult de 15 minute, timpul în plus se va înregistra ca o a doua consultație. Termenii și condiții de utilizare ale platformei eTELEDOC, le poți găsi aici.