Candidatul Ideal
Cerințe:
• Absolvent de studii superioare (studii economice sau studii medicale – constituie un avantaj);
• Experiența de minim 2 ani în vânzări de servicii medicale;
• Abilități excelente de comunicare, negociere și organizare;
• Competențe de prezentare, promovare și vânzare a serviciilor medicale;
• Persoană dinamică, serioasă și proactivă, îndreptată către rezultate;
• Cunostințe operare PC, minim pachet Office (Word, Excel, Power Point);
• Permis de conducere auto categoria B și disponibilitate pentru deplasări.
Responsabilități:
• Cunoaște foarte bine obiectivele companiei, particularitățile și oferta acesteia: abonamente (tipuri de abonamente, descriere, structură, adresabilitate, preț, simulări punctuale);
• Promovează serviciile companiei către categoriile targetate: zona medicală (medici de familie, zona de business (companii), alte instituții (cămine de bătrâni, alte entități similare);
• Promovează imaginea companiei și oferta de servicii a acesteia;
• Realizează numărul de contacte stabilit și își îndeplinește obiectivele propuse;
• Prospectează piața, inițiază, dezvoltă și întreține parteneriatele companiei;
• Întreține baza de date a clienților în conformitate cu indicațiile inițiale (numărul/valoarea abonamentelor) vândute și retenția;
• Întocmește și transmite superiorului ierarhic raportul de activitate.
Beneficii:
• Salariu motivant: parte fixă + bonus de performanță;
• Mașină și telefon de serviciu;
• Asigurare medicală.