Întrebări frecvente
Pentru ce fel de situații medicale pot apela la eTeledoc?
Poți apela la eTELEDOC pentru situații medicale urgente sau non-urgente, care nu necesită intervenția fizică a unui doctor. În cazul unei situații urgente care necesită intervenția fizică, medicul eTELEDOC poate să apeleaze serviciul 112 pentru tine.
Ce opțiuni am pentru a contacta un medic?
Poți contacta un medic prin apel telefonic, video sau pe chat, folosind orice dispozitiv electronic – telefon, tabletă sau laptop – cu acces la internet.
Ce specialități au medicii eTELEDOC?
Medicii eTELEDOC care interacționează cu tine atunci când ai o urgență medicală, sunt specializați în medicină de urgență sau medină de familie cu competență în urgențe prespitalicești.
De ce aș apela la eTELEDOC și nu la serviciul de ambulanță?
Trebuie să suni la 112 ori de câte ori ai o urgență mediclă. Cu eTELEDOC intri instant în contact cu un medic, oricând și de oriunde. Nu mai este nevoie să aștepți la rând, să-ți faci programare, sau să te gândești dacă un medic este disponibil în zona în care te afli. Totuși, dacă este necesară intervenția unui echipaj medical mobil, medicul eTELEDOC poate contacta direct pentru tine serviciul 112 și poate trimite informațiile tale medicale plus geolocația ta.
Pot fi decontate serviciile medicale eTELEDOC de către Casa Națională de Asigurări de Sănătate?
eTELEDOC poate oferi servicii medicale gratuite pentru asigurați în specialitățile Medicina de Familie și pentru Medicina Internă.
Pot împărți un abonament cu oricine, sau este necesar să fie un membru al familiei?
Cu unul din abonamentele ‘Sunt Flexibil’, ‘Sunt Precaut’, ‘Sunt în Siguranță’ sau ‘Zero Riscuri’ poți împărți abonamentul cu până la 9 persoane la alegere. Pot fi membri ai familiei, prieteni sau colegi de la birou.
Poate eTELEDOC să trimită raportul medical către medicul de familie?
eTELEDOC nu are contact direct cu medicul tău de familie. Găsești însă toate documentele medicale în contul tău, așa că i le poți arăta chiar tu medicului tău.
Se pot elibera rețete sau dovezi pentru concedii medicale?
Da, se pot elibera rețete. Adeverințele pentru concedii medicale se eliberează ulterior, de către medicul de familie, pe baza scrisorii medicale eliberate de doctorul eTELEDOC.
Cine sunt medicii care mă consultă?
Echipa medicală eTELEDOC este formată din medici specialiști și primari, acreditați de Colegiul Medicilor din România. Vrei să afli mai multe despre medicii noștri? Poți găsi aici detalii despre întreaga echipă.
Cum se desfășoară o consultație?
Odată ce intri în aplicație sau în platformă, și apelezi butonul URGENȚĂ urmat de SUNĂ MEDICUL, vei intra instant în legătură cu un medic. Acesta va evalua starea ta și îți va recomanda un tratament. Dacă vrei să vezi cum arată poți accesa o consultație, urmărește video-ul demonstrativ aici.
Pot să îmi aleg medicul care mă consultă?
Nu. Pentru a ne asigura că primești ajutor cât de repede posibil, vei fi direcționat către medicul care este disponibil la momentul apelului.
Pot primi un raport medical după o consultație online?
Da. Ai acces la înregistrarea consultației oricând, în contul tău.
Care este durata unei consultații?
Durata consultației depinde de nevoile tale și va fi stabilită de către medic. În cazul în care consultația durează mai mult de 15 minute, timpul în plus se va înregistra ca o a doua consultație. Termenii și condițiile utilizării eTELEDOC le poți găsi aici.
Pot împărți un abonament cu oricine, sau este necesar să fie un membru al familiei?
Cu unul din abonamentele ‘Sunt Precaut’, ‘Sunt în Siguranță’ sau ‘Zero Riscuri’ poți împărți abonamentul cu până la 10 persoane la alegere. Pot fi membri ai familiei, prieteni sau colegii de la birou.
Poate eTELEDOC să trimită raportul medical către medicul de familie?
eTELEDOC nu are contact direct cu medicii de familie. Gasesti însă toate documentele medicale în contul tău, așa că i lei poți arată chiar tu medicului tău.
Se pot elibera rețete sau dovezi pentru concedii medicale?
Da, se pot elibera rețete. Adeverințele pentru concedii medicale se eliberează ulterior de către medicul de familie pe baza rețetei eliberate de doctorul eTELEDOC.
Cine sunt medicii care mă consultă?
Echipa medicală eTELEDOC este formată din medici specialiști, acreditați de Colegiul Medicilor din România. Vrei să afli mai multe despre medicii noștri? Poți găsi aici întreaga echipă.
Cum se desfășoară o consultație?
Odată ce apelezi butonul URGENȚĂ, vei intra instant în legătură cu un medic. Acesta va evalua starea ta de sănătate și îți va recomanda un tratament. Dacă vrei să vezi cum arată o consultație, uita-te la video-ul demonstrativ aici.
Pot să îmi aleg medicul care mă consultă?
Nu. Pentru a ne asigura că primești ajutor cât de repede posibil, vei fi redirecționat către medicul care este disponibil la momentul apelului.
Pot primi un raport medical după o consultație online?
Da. Ai acces la înregistrarea consultației oricând, în contul tău.
Care este durata unei consultații?
Durata consultației depinde de nevoile tale și va fi stabilită de către medic. În cazul în care consultația durează mai mult de 20 de minute, timpul în plus se va înregistra ca o a doua consultație.
Nu ai găsit răspunsul pe care îl căutai? Trimite-ne întrebarea ta și îți vom răspunde în cel mai scurt timp.